Informatietechnologie

De act software aangepast aan uw voorkeuren

vrijdag, 14-11-2014  

Het implementeren van de crm software van act kan u natuurlijk de nodige tijd kosten. Wanneer u wel eens eerder met een compleet nieuwe software aan de slag bent gegaan, dan weet u dat u hier een bepaalde overgangsperiode voor moet inboeken. Niet alleen voor uzelf, maar ook voor uw werknemers. Niet iedereen zal er direct de handigheid in hebben om met de act software om te gaan en daarom kan het heel erg verstandig zijn om een cursus te laten volgen om direct goed aan de slag te kunnen gaan met de crm software. Tenslotte koopt u de software niet voor niets en dan wilt u er natuurlijk wel alle voordelen uithalen die er in zitten. Dit kunt u het beste doen, en op de meest snelle manier, door er voor te kiezen om een cursus te volgen. Hierin leert u hoe u het beste ermee om kunt gaan en hoe het past binnen uw bedrijf. De crm software van act biedt ontzettend veel mogelijkheden. Het is bijna onmogelijk om direct aan de slag te gaan met al deze onderdelen. Daarom is het slim om te weten waar u in eerste instantie de meeste voordelen uit kunt halen en u de software dus het beste in uw bedrijf kunt implementeren. Bij act helpen ze u daar graag bij. Act biedt verschillende soorten trainingen aan.

  • bedrijfstrainingen
  • werkplekbegeleiding
  • open inschrijving trainingen

De bedrijfstrainingen worden gegeven binnen uw organisaties. U kunt dan alle medewerkers die aan de slag gaan met de act software deze training laten volgen. U kunt dit natuurlijk ook per afdeling doen. Dat is afhankelijk van de grootte van uw bedrijf en uiteraard hoe u de act software wilt gaan implementeren binnen uw bedrijf. Er zijn dan ook nog verschillende niveaus in de trainingen, namelijk de basis van die voor de beheerders. De beheerders krijgen natuurlijk een iets zwaardere training, omdat het voor hen echt belangrijk is om de volledige act software te begrijpen. Zij leren tijdens de training dus niet alleen hoe ze om moeten gaan met de software, maar ook hoe alles tot elkaar in verhouding staat en hoe ze andere medewerkers kunnen helpen bij het omgaan met de software. We hebben in het verleden gezien dat het hebben van een aantal beheerders erg fijn kan zijn. Met het implementeren van een nieuwe software binnen uw bedrijf is het hebben van een vast aanspreekpunt erg prettig om te hebben voor de mensen die er net nieuw mee zijn.

E-mailbeheer met de act software

De act software is heel erg breed en u kunt er dan ook de meest uiteenlopende dingen mee beheren. Wat dacht u bijvoorbeeld van uw e-mail? Of documenten? De act software is te integreren met verschillende soorten applicaties. Niet alleen op het gebied van e-mail, maar bijvoorbeeld ook social media. U kunt door de act software alle e-mails die u binnen krijgt laten archiveren. Zo kunnen de e-mails aan het juiste bedrijf, de juiste contactpersoon, de correcte activiteit, verkoop en project verbonden worden. U kunt op deze manier altijd al uw e-mail terugvinden en het komt ook altijd bij de juiste persoon terecht. Hoe vaak is het u wel niet overkomen dat u een klacht kreeg van een klant, omdat hij of zij contact met uw bedrijf had proberen op te nemen via e-mail, maar hier nooit een reactie op had gekregen? Dit is natuurlijk slordig en dat mag niet gebeuren. Zeker in deze tijd van social media, waarin klachten een eigen leven gaan leiden en een veel groter publiek hebben dan vroeger, is het verstandig om dit soort fouten tot een minimum te beperken. De act software helpt u daarmee. Door alle processen waarin klanten belangrijk zijn zo soepel mogelijk te laten verlopen. Dit kan u ontzettend veel voordelen opleveren, maar dan moet u natuurlijk wel op de juiste manier omgaan met de act software. Dit doe je onder andere door de training te volgen en natuurlijk door gewoon aan de slag te gaan met de software. Doen is vaak een van de dingen die u het snelst inzichten geeft. Hiermee kunt u een hele goede basis leggen voor de rest.

Optimaliseer de workflow met act

U kunt uiteenlopende facetten op de werkvloer optimaliseren met act. Ook de workflow. Doordat veel processen geoptimaliseerd worden kunnen uw werknemers veel effectiever en efficiënter aan de slag. Doordat ze nu alle mogelijke informatie die ze hebben tot hun beschikking hebben kunnen ze een klant bijvoorbeeld ook veel sneller helpen, maar ook zelf kunnen ze veel werkzaamheden veel soepeler uitvoeren nu ze werken met de act software. Ze hoeven niet meer simpele vragen aan een collega te stellen bijvoorbeeld. Niet in alle bedrijven is alle kennis bij iedereen paraat en dit kan leiden tot vertraagde werkprocessen. Mensen moet collega’s onderbreken om klussen voor ze te klaren, die ze met de juiste informatie ook zelf hadden kunnen doen. Dit soort onderbrekingen zijn zonde en met act software ook nergens voor nodig. Uiteraard blijft er een duidelijke taakverdeling op de werkvloer, maar mensen kunnen veel efficiënter en doelgerichter aan de slag. U zult hierin direct een groot verschil merken nadat de act software goed geïmplementeerd is bij u op de werkvloer. Wilt u hier meer informatie over? Neem dan contact op met act. Zij kunnen u een hoop meer informatie geven en al uw vragen beantwoorden. U kunt daarna de keuze maken om wel of niet voor deze software te gaan.

Deel Dit Bericht...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest


Comments are closed.