helpdesk en servicedesk

Telefoon Klantenservice

maandag, 9-3-2015  

Vrijwel iedere instantie heeft tegenwoordig een klantenservice. Meestal is deze telefonisch bereikbaar. Maar iedere klantenservice heeft weer andere openingstijden, voorwaarden en kosten. Daarom heeft Telefoon Klantenservice dat allemaal handig voor je op een rijtje gezet, via telefoonklantenservice.nl. Telefoon Klantenservice bied je zo een duidelijk overzicht van allerlei instanties, zoals banken, hypotheekverstrekkers, internetaanbieders, energieleveranciers, luchtvaartmaatschappijen en nog veel meer. Zo hoef je nooit meer zelf uitgebreid te zoeken waar je een bedrijf kunt bereiken per telefoon, klantenservice nummers kunt vinden en hoeveel je daarvoor moet betalen. Alles staat simpel op de website van Telefoon Klantenservice. Fluitje van een cent! Dat is toch handig? En de informatie van Telefoon Klantenservice is nog gratis ook. Als extra dienst hebben we de Top 10 klantenservices van Telefoon Klantenservice voor je op een rijtje gezet, zodat jij snel kunt zien welk bedrijf jou het beste telefonisch te woord staat:

  • Rabobank
  • KPN
  • Vodafone
  • Ziggo
  • Algemeen Dagblad
  • OV Chipkaart
  • UPC
  • PostNL
  • Hi
  • Tele2

Vind je het dus bij het kiezen van een bank, krant of telefoonaanbieder belangrijk om de bereikbaarheid per telefoon, klantenservice en klantvriendelijkheid mee te wegen, dan kun je de Top 10 van Telefoon Klantenservice als goede richtlijn gebruiken.

Wat kun je vinden bij Telefoon Klantenservice?

We hebben de diensten van Telefoon Klantenservice hierboven voor je geïntroduceerd. Maar je weet nu natuurlijk nog niet precies wat je kunt verwachten. Hier zullen we daarom een paar voorbeelden voor je noemen, zodat jij snel weet waar je de website van Telefoon Klantenservice voor kunt gebruiken. Als je klikt in het keuzemenu op ‘Banken’, dan zie je een overzicht van verschillende banken, namelijk SNS Bank, Rabobank, Moneyou en Bank of Scotland. Klik je op een van deze links, dan zie je meteen een duidelijk overzicht van de verschillende nummers waarmee je bijvoorbeeld SNS Bank kunt bereiken per telefoon. Klantenservice van SNS heeft namelijk verschillende nummers, waar je terecht kunt met vragen over sparen, betalen, hypotheken of verzekeringen. Ook hebben wij de zakelijke telefoonnummers voor je geselecteerd op de website van Telefoon Klantenservice. Bovendien heeft Telefoon Klantenservice ze allemaal voor je uitgeprobeerd. Zo weet je precies wat je kunt verwachten wanneer je met een klantenservice belt. Nog even ons voorbeeld terughalen: zo kun je bij SNS Bank lezen dat deze bank niet werkt met een keuzemenu. Je krijgt direct een medewerker aan de lijn. Ook hebben we de openingstijden van de telefoon, klantenservice en zakelijke service voor je op een rijtje gezet. Zo zie je dat de klantenservice van SNS Bank geopend is op werkdagen tussen 8 en 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. Je hoeft dus niet meer zelf onnodig allerlei sites te bekijken, je op de website van het bedrijf of de instantie door allerhande reclames en aanbiedingen heen te worstelen voordat je de informatie hebt gevonden over de bereikbaarheid per telefoon. Klantenservice nummers zoek je dus voortaan gemakkelijk via onze website. Zoals de klantenservice van UPC. Die heeft drie verschillende telefoonnummers, een van de klantenservice, een voor mensen die klant willen worden en een voor het hoofdkantoor, voor zakelijke vragen. Daardoor is de wachttijd aanzienlijk ingekort. De telefoonnummers werken nog wel met een keuzemenu. De nummer 1 in onze Top 10, Rabobank, doet dat niet. Je krijgt direct een medewerker aan de lijn die je verder helpt. Ook rekent Rabobank geen extra kosten voor een telefoongesprek met de klantenservice. Je betaalt dan alleen de kosten van je eigen telefoonprovider volgens lokaal tarief. Er is een speciaal nummer om je bankpas te blokkeren, mocht deze zijn gestolen of mocht je deze zijn kwijtgeraakt. Daarvoor hoef je dus niet lang in de wacht te staan. Een ander voorbeeld, op het gebied van waterbedrijven. De Waternet Klantenservice heeft wel een keuzemenu. Maar dit bedrijf, dat zich richt op water in de breedste zin van het woord, dus niet alleen op waterzuivering en levering aan consumenten maar ook op recreatief gebied, rekent voor een telefoongesprek geen extra kosten. Wil je meer informatie over bepaalde vluchten of voorwaarden voor vliegreizen, parkeermogelijkheden en dergelijke?  Dan kun je bellen met de klantenservice van Schiphol. Daarvoor zijn drie nummers beschikbaar: de reguliere klantenservice, bellen vanuit het buitenland en de Schiphol Group (zakelijk). Voor deklantenservice betaal je 40 cent per minuut plus lokaal tarief. De overige nummers zijn beide lokaal tariefnummers. Natuurlijk hebben we ook nummers van luchtvaartmaatschappijen zoals KLM of Arke Fly voor je geselecteerd.

Meer voorbeelden

Als je dacht dat we alleen de telefoonnummers voor de administratieve bedrijven, zoals energieleveranciers, internetproviders en dergelijke op onze site hebben verzameld, dan heb je het mis. Ook voor contactgegevens op het gebied van kleding, games, schoenen, online tickets, tweedehands aanbieders, vakantieparken, boeken en films, meubilair en multimedia zit je bij ons gebakken. Zo kun je bij ons terecht voor de gegevens van de klantenservice en informatie over de openingstijden van onder meer Esprit, Mango, Mexx, Zalando, WE Fashion, Wehkamp, Neckermann, Marktplaats, Blokker, Ikea, Otto, Roompot Vakanties, Mediamarkt, Microsoft, Kijkshop en nog veel meer. Zo vind je snel en eenvoudig de informatie die jij zoekt. Geen zin om eindeloos te  bladeren? Dan kun je natuurlijk ook het bedrijf intypen in de zoekbalk. En Telefoon Klantenservice heeft uiteraard zelf ook een klantenservice. Die is te bereiken via 0900-0851 (kosten: 80 cent per minuut) of per e-mail: info@telefoonklantenservice.nl. Als je vragen aan ons hebt, kun je ons dus ook altijd bereiken.

Deel Dit Bericht...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest


Comments are closed.